Close
Torsdag 26. august 2021 kl. 09:00 - 10:00
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Torsdag 26. august 2021 kl. 09:00 - 10:00
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
24.08.2021
Pris:
Gratis,-
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Torsdag 26. august 2021
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Registreringsfristen for påmelding deltagelse er dessverre utløpt
Torsdag 26. august 2021 kl. 09:00 - 10:00
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist deltagelse: Fristen har utløpt
Pris deltagelse: Gratis,-

Bruk av data og målgrupper i annonsering

NB! Arrangementet er avlyst.

Under Innsikt 2021 inviterer vi til seminaret "Bruk av data og målgrupper i annonsering" i Næringsforeningens lokaler i Børsgården. 

Arrangør: Drammens Tidende

Bruk av data og målgrupper i annonseringen blir mer og mer viktig for alle typer produkter og tjenester fremover. 

Mediehuset Drammens Tidende inviterer deg til å lære mer om aID og hvordan vi tilgjengeliggjør aID for våre annonsører. Bli med på seminar om hvordan Drammens Tidende jobber med førsteparts data i Amedia, og hvilke mulighetsrom dette gir for målrettet kommunikasjon. Vi kommer blant annet inn på hva som gir din bedrift best effekt av annonsekronene, og viktigheten av at din annonse er synlig der kundene dine er.

Caroline Brynsett jobber som Digital salgsleder og medierådgiver i Mediehuset Drammens Tidende, og gir deg verktøyene du trenger for å lykkes med målrettet markedsføring.
Mediehuset Drammens Tidende tilbyr som kjent annonsering på lokale nettsider med trygg kontekst, høy synlighet (inscreen) og premium formater. Utover dette tilbyr Drammens Tidende nå også muligheten "Utvidet Dekning". «Utvidet dekning» betyr at du som annonsør, i tillegg til lokale nettsider, også kan være synlig på de meste kjente norske nettsidene, Facebook, Instagram og Google søk. Det betyr at våre annonsører når ut til enda flere potensielle kunder. Til sammen gjør det ditt lokale kontaktpunkt i Mediehuset Drammens Tidende til det eneste du trenger for å kjøpe medier i ditt nedslagsfelt.
 
Robert Moberg jobber som Activation Manager i Amedia Buskerud/Vestfold, og han vil fortelle mer om hva dette er, og hvilke muligheter det gir deg som annonsør.   
Gratis | Påmelding nødvendig
Vi tar smittevern på alvor, og arrangementet blir gjennomført ihht gjeldende smittevernregler.

Gå til hovedprogrammet
Gå til hovedarrangementet: Innsikt 202