Under Innsikt 2021 inviterer vi til seminaret "Hvordan jeg økte salget med 30 % med null data" i 3. etg på Magasinet kjøpesenter.
Arrangør: Allegro Kommunikasjon
Bedrifter samler inn kundedata som aldri før fordi de vet at denne innsikten gjør det mulig å tjene kunden bedre og høste de økonomiske fordelene. Kunder forventer at bedrifter kan tilby bedre service. Hele 66% av kjøperne sier at en negativ personlig opplevelse vil føre dem til å besøke andre steder.
Å tilby en personlig opplevelse krever innsikt, men spørsmålet er hva slags innsikt? Og hvor får vi den beste type innsikt fra?
Når vi ser gjennom krystallkulen vår, ser vi at datainnsamlingen endrer seg på grunn av GDPR´s strenge regelverk og kundenes misnøye med hensyn til lagring og bruk av personopplysningene sine. Ryktene sier at vi snart kommer vi til å høre mye mer om null- og kontekstuelle data.
I dette foredraget vil Joanna lede deg gjennom de forskjellige datatypene, hun vil introdusere konseptet nulldata og forklare hvordan hun brukte nulldata og kontekstuelle data for å øke salget for en detaljhandel.