Close
Torsdag 26. august 2021 kl. 11:30 - 12:00
Innsiktsrommet (tidligere G-sport), 3. etg. Magasinet, Nedre Storgate 6
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Torsdag 26. august 2021 kl. 11:30 - 12:00
Innsiktsrommet (tidligere G-sport), 3. etg. Magasinet, Nedre Storgate 6
Registreringsfrist:
00.00.0000
Pris:
Gratis,-
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Torsdag 26. august 2021
Innsiktsrommet (tidligere G-sport), 3. etg. Magasinet, Nedre Storgate 6
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Torsdag 26. august 2021 kl. 11:30 - 12:00
Innsiktsrommet (tidligere G-sport), 3. etg. Magasinet, Nedre Storgate 6
Pris deltagelse: Gratis,-

Hvordan jeg økte salget med 30 % med null data

Under Innsikt 2021 inviterer vi til seminaret "Hvordan jeg økte salget med 30 % med null data" i 3. etg på Magasinet kjøpesenter. 

Arrangør: Allegro Kommunikasjon

Bedrifter samler inn kundedata som aldri før fordi de vet at denne innsikten gjør det mulig å tjene kunden bedre og høste de økonomiske fordelene. Kunder forventer at bedrifter kan tilby bedre service. Hele 66% av kjøperne sier at en negativ personlig opplevelse vil føre dem til å besøke andre steder.

 

Å tilby en personlig opplevelse krever innsikt, men spørsmålet er hva slags innsikt? Og hvor får vi den beste type innsikt fra?

 

Når vi ser gjennom krystallkulen vår, ser vi at datainnsamlingen endrer seg på grunn av GDPR´s strenge regelverk og kundenes misnøye med hensyn til lagring og bruk av personopplysningene sine. Ryktene sier at vi snart kommer vi til å høre mye mer om null- og kontekstuelle data.

 

I dette foredraget vil Joanna lede deg gjennom de forskjellige datatypene, hun vil introdusere konseptet nulldata og forklare hvordan hun brukte nulldata og kontekstuelle data for å øke salget for en detaljhandel.

Joanna Carr, CX-konsulent
Joanna Carr, sertifisert CX-spesialist, internasjonal forfatter og medgrunnlegger av The European Customer Experience Organisation, forteller Hvordan din bedrift skal jobbe for å sikre de riktige innsiktene og sørger for at dine kundene kommer tilbake til deg, gang på gang? 
Ingen påmelding  førstemann til mølla ved oppmøte. Fremmøtte må registreres ihht smittevernregler.

Gå til hovedprogrammet
Gå til hovedarrangementet: Innsikt 2021