Close
Onsdag 25. august 2021 kl. 18:30 - 19:30
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Onsdag 25. august 2021 kl. 18:30 - 19:30
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
25.08.2021
Pris:
Gratis,-
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Onsdag 25. august 2021
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Cookiens død – slik påvirker det din bedrift
Cookiens død – slik påvirker det din bedrift

25. august | Børsen festsal

Registreringsfristen for påmelding deltagelse er dessverre utløpt
Onsdag 25. august 2021 kl. 18:30 - 19:30
Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg
Registreringsfrist deltagelse: Fristen har utløpt
Pris deltagelse: Gratis,-

Cookiens død - slik påvirker det din bedrift

NB! Ny lokasjon - Børsen konferansesenter, Bragernes Torg 13, 3. etg

Under Innsikt 2021 inviterer vi til seminaret "Cookiens død - slik påvirker det din bedrift" i Næringsforeningens lokaler i Børsgården.

Arrangør: Drammens Tidende

Dette bør i 2021 være et aktuelt tema for de fleste virksomheter, da bruk av data og målgrupper, samt begrensninger i bruk av cookies, kommer til å være viktig for alle typer produkter og tjenester fremover. Derfor er det viktig med kunnskap om data og teknologi, samt kjennskap til nye reguleringer knyttet til personvern i samfunnet og mot en mer opplyst forbruker.


Også for mediehuset Drammens Tidende er dette et tema som i større grad påvirker vår måte å kommunisere med våre lesere og annonsører på. Dette gjennom Amedias og Drammens Tidenes store fokus på førsteparts data, målgrupper og vår omfattende base aID. 


Innlegget vil blant annet belyse:

  • Hvordan fungerer en cookie (informasjonskapsel) i innsamling av data som brukes til å skape målgrupper?
  • 1. parts og 3. parts-cookie med fokus på reguleringer for fremtiden - hvilke muligheter og begrensninger gir dette?
  • Hvordan fungerer innsamling og bruk av data med fokus på målgrupper og målretting?

 

Hvordan Drammens Tidende og Amedia jobber med førstepartsdata og aID, og hvilke muligheter dette åpner for målrettet kommunikasjon, vil presenteres i eget innlegg hos NFDR torsdag 26.8. Egen invitasjon til dette kommer.
 

v/Hans Petter Bjåstad
Drammens Tidende har på bakgrunn av dette komplekse området invitert daglig leder/konsulent Hans Petter Bjåstad fra Solution AS, til å gi oss en god innføring om temaet. Solution er en virksomhet som bistår publisister med å nå vekstambisjoner på nett. Dette ved bruk av teknologi, analyse, strategi og operative ressurser. 

Hans Petter Bjåstad er utdannet innen markedsføring, økonomi og ledelse fra BI. Har 14 års erfaring innen markedsføring, annonseteknologi og ledelse.
Gratis, påmelding nødvendig. Billetter til arrangementet blir sendt ut pr mail til alle påmeldte to dager i forkant.

Gå til hovedprogrammet
Gå til hovedarrangementet: Innsikt 2021