Close
Tirsdag 07. mai 2019 kl. 17:00 - 19:00
Drammens Teater, Fjerde Losjerad
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Tirsdag 07. mai 2019 kl. 17:00 - 19:00
Drammens Teater, Fjerde Losjerad
Registreringsfrist:
05.05.2019 23:00
Pris:
250,-
Pris ikke medlem:
380,-
Student: 100,- (Priser eks. mva.)
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Tirsdag 07. mai 2019
Drammens Teater, Fjerde Losjerad
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
«Arts & Soup»
«Arts & Soup»

Næringsforeningens nettverk for kultur og kulturelle næringer inviterer

Registreringsfristen for påmelding deltagelse er dessverre utløpt
Tirsdag 07. mai 2019 kl. 17:00 - 19:00
Drammens Teater, Fjerde Losjerad
Registreringsfrist deltagelse: Fristen har utløpt
Pris deltagelse: medlem 250,-  / ikke medlem: 380,-
Student: 100,- (Priser eks. mva.)

«Arts & Soup»: Kan kreative næringer skape investorverdi?

Næringsforeningens nettverk for kultur og kulturelle næringer inviterer til «Arts & Soup» - Hør om utviklingen av verdens første virtuelle shopping-destinasjon THEMOON.

Hvordan den virtuelle shopping-destinasjonen THEMOON har mål om å tjene penger ved å forbedre kundereisen gjennom design, bygge bro mellom offline og online og ved å redusere ikke-nødvendige oppgaver. 

 

Servering av deilig vårsuppe med brød og smør kl. 17:00

 

Salg av mineralvann, øl og vin


 

Themoon
Hvordan den virtuelle shopping-destinasjonen THEMOON har mål om å tjene penger ved å forbedre kundereisen gjennom design, bygge bro mellom offline og online og ved å redusere ikke-nødvendige oppgaver. 
 
Ved hjelp av white board og flip-over vil Kjell forsøke å forklare hvordan han mener kreative næringer kan utgjøre Norges neste oljeeventyr, og hvordan gjengen bak THEMOON har tenkt forbruker- og markedsrettet i egne utviklingsprosesser. Hvorfor var det f.eks. viktig at Snøhetta tegnet et virtuelt bygg, og hvordan henger det sammen med at THEMOON ikke selv vil investere i lager?
Kjell Hausmann
Kjell Hausmann har gått veien fra feltarbeid i Jemen og jobb i PwC, til å være med på utviklingen av verdens første virtuelle shopping-destinasjon.