Previous Page  12 / 16 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 16 Next Page
Page Background

KOMMUNI KAS JON OG S YNL I GGJØR ING

Næringsmagasinet Drammen24

Næringsforeningen gir ut næringslivsmagasinet

Drammen24 seks ganger i året. Magasinets mål er å bidra

til utvikling av næringslivet i Drammensregionen.

Den regionale utgaven fokuserer på utvikling av samarbeid

og fellesskap imellom bransjer og bedrifter i regionen, mens

den nasjonale utgaven handler om å profilere både

Drammen og Drammensregionen utad, og være et

utstillingsvindu for næringslivet i området.

Drammen24 distribueres direkte til kontaktpersoner i

Næringsforeningens medlemsbedrifter og til samtlige

bedrifter i Drammensregionen. Magasinet finnes også i et

stort antall resepsjoner og offentlige møteplasser.

De nasjonale utgavene blir i tillegg distribuert som bilag

til Dagens Næringsliv på Østlandet.

Andre kommunikasjonskanaler

I tillegg til Drammen24 har Næringsforeningen et bredt spekter av kanaler for kommunikasjon. Høy synlighet for å

fremme våre saker er viktig for å oppnå gjennomslag.

Nettstedet

nfdr.no

er på mange måter «navet» i vår kommunikasjon med over 260.000 sidevisninger i 2016. Over

100 aktiviteter ble tilbudt, og 140 nyhetssaker ble publisert på siden. Digitalutgaven av Drammen24 legges ut på

nfdr.no

og genererer mye trafikk.

Sosiale medier har økt kraftig i betydning de siste årene. Facebook er den største kanalen i utbredelse, og er en

viktig kanal for å nå våre målgrupper. Pr. 31.12.2016 hadde vi 1.630 følgere og en stipulert rekkevidde på 13.600

personer.

Invitasjoner og nyhetsbrev sendes pr. mail til våre 950 medlemsbedrifter – ca. 2.300 mailadresser.

Næringsforeningen ble hyppig omtalt i media i 2016. Det er viktig for vår legitimitet og gjennomslagskraft at vi omtales

i tradisjonelle medier, og vi har fortsatt stort fokus på synlighet her.

1 2