Previous Page  15 / 20 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 15 / 20 Next Page
Page Background

KOMMUNI KAS JON

Næringsmagasinet Drammen24

Næringsforeningen har utgitt Drammen24 - fire ganger i 2015. To regionale og to nasjonale

utgaver. Magasinets mål er å bidra til utvikling av næringslivet i Drammensregionen.

Drammen24 distribueres direkte til kontaktpersoner i Næringsforeningens medlems-

bedrifter og til samtlige bedrifter i Drammensregionen. Magasinet finnes også i et stort

antall resepsjoner og offentlige møteplasser. De nasjonale utgavene blir i tillegg distribuert

som bilag til Dagens Næringsliv på Østlandet.

Næringsforeningen på facebook

Innsikt:

• Vi fikk 571 nye følgere i 2015

• Pr. 31.12.2015 var det 1.295 som fulgte Næringsforeningen

• Over 60% av våre følgere var i aldersgruppen 35-54 år

• 54% av følgerne er kvinner

Næringsforeningen har vært aktive på facebook siden august 2012.

Ny logo, profil og nettsted i 2015

Fusjon og navnendring ble endelig vedtatt på Generalforsamlingen 23. mars 2015.

Logo, profil og nytt nettsted ble lansert 25. august samme år.

Logoens betydning

Figuren i den nye logoen skal symbolisere at vi står

Sammen for vekst

- som også har blitt Næringsforeningens slogan.

Andre viktige elementer i logoen er: Dynamisk - Talerør - Nettverk

www.nfdr.no

Nytt nettsted hevet Næringsforeningens

kommunikasjon mange hakk i 2015.

Det nye nettstedet har reponsivt design og er

dermed tilpasset PC, mobil og nettbrett.

Trafikk 2015:

• 41 000 unike besøkende

(Unike besøkende er antall nettlesere som har

besøkt nettsiden i perioden fra PC, mobil eller

nettbrett.)

• 160 000 sidevisninger

( Sidevisninger er antall sider som er vist i

perioden.)

1 5