Close
Onsdag 24. januar kl. 16:30 - 19:30
Drammens Museum, Konnerudgt. 7, Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – trykk her
Standplasser
Close
Onsdag 24. januar kl. 16:30 - 19:30
Drammens Museum, Konnerudgt. 7, Drammen
Registreringsfrist:
23.01.2018 23:00
Pris:
440,-
Pris ikke medlem:
560,-
student: 100,- NB skriv "student" i kommentarfeltet. Alle priser eks. mva.
Jeg vil gjerne delta
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – trykk her
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Onsdag 24. januar
Drammens Museum, Konnerudgt. 7, Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – trykk her
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
SOSIALE MEDIER
SOSIALE MEDIER

Tips, verktøy og litt opplæring

Onsdag 24. januar kl. 16:30 - 19:30
Drammens Museum, Konnerudgt. 7, Drammen
Registreringsfrist deltagelse: 23.01.2018 23:00
Pris deltagelse: medlem 440,-  / ikke medlem: 560,-
student: 100,- NB skriv "student" i kommentarfeltet. Alle priser eks. mva.

Tips, verktøy og litt opplæring i sosiale medier

Næringsforeningens nettverk for kultur og kulturelle næringer inviterer til en kveld der du kan lære mer om bruk av medier, og hva du kan gjøre for å øke synligheten mot ditt publikum og øke engasjementet blant dine følgere. 

Pris deltagelse (eks. mva.):

  • Medlem kr. 440,-
  • Ikke medlem kr. 560,-
  • Student: kr. 80,-  NB - Skriv "Student" i kommentarfeltet ved påmelding.
Program:
16.30-17.00: Mat og mingling
17.00-18.00: Innhold og algoritmer
  • Hvordan fungerer det egentlig når du legger ut et innlegg på FB-siden?
  • Tilpasse innhold til kanal - tenk målgruppe
  • Noen tips og triks for å lykkes
18.00-18.15: Pause
18.15-19.15: Annonsering
  • Hva bør du tenke på når du annonserer?
  • Noen tips og triks
19.15-19.30: Spørsmål
Kine Myrvold
Kine Myrvold er rådgiver for innhold og sosiale medier hos Godt Sagt.  
Kine er utdannet journalist og har bakgrunn både fra nettavis og reklamebyrå, og brenner for godt innhold og målrettet annonsering i sosiale kanaler.
Hun har erfaring med å jobbe med sosiale medier og innhold på nettsider for store og små kunder, innen mange forskjellige bransjer.