Close
Tirsdag 10. oktober 2017 kl. 08:00 - 10:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
0
Jeg vil gjerne bestille standplass
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
as
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Standplasser
Close
Tirsdag 10. oktober 2017 kl. 08:00 - 10:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
09.10.2017 14:00
Pris:
Gratis,-
Jeg vil gjerne delta
Fyll inn feltene og send
meld på
Jeg vil gjerne delta
Student? klikk her
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Servering Warning
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Close
Tirsdag 10. oktober 2017
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist:
00.00.0000
Jeg vil gjerne bestille servering
Forsøk først å finne ditt firma i vår database. Skriv i feltet og søk.
Velg ditt selskap
Fant du ikke ditt firma – registrer deg her!
Kryss av for de som skal delta:
Servering Warning
Registreringsfristen for påmelding deltagelse er dessverre utløpt
Tirsdag 10. oktober 2017 kl. 08:00 - 10:00
Rekord Bar, Tollbugata 4, 3040 Drammen
Registreringsfrist deltagelse: Fristen har utløpt
Pris deltagelse: Gratis,-

Automatisering av markedsføring og regnskap i en digital fremtid

it|arena ønsker næringslivet i Drammensregionen velkommen til frokostseminar.

Hvorfor skal du være i skyen?
Magnus Reintz, teamleder Visma.net hos Vitari AS
Muligheten for automatisering av viktige forretningsprosesser har aldri vært større enn med et skybasert økonomi- og logistikksystem. Stadig flere norske bedrifter tar i bruk skytjenester for å effektivisere og styrke verdiskapingen. Dette vil resultere i både økt lønnsomhet og konkurransekraft.
 
«Systemene skal ikke ta tid – de skal gi tid»
 
Hvordan lykkes med innholdsmarkedsføring
Fredrik Moen, rådgiver og markedssjef og Christine Dorothea Aspen, digitalmarkedsfører i Ganske Enkelt AS
 
De fleste bedrifter opplever i disse tider at markedsføring blir en stadig viktigere del av salgsprosessen fordi kunden forventer å gjøre sine egne kjøpsvurderinger før man tar kontakt med aktuelle tilbydere. Dessverre føler mange seg overveldet i havet av systemer, plattformer, strategier og konsulenter man ofte må forholde seg til.
 
10. oktober byr vi på våre konkrete tips til hvordan komme i gang- og lykkes med innholdsmarkedsføring.
Christine Dorothea Aspen
Vi avslutter med
Siste nytt fra it|arena v/ Lill Hoffmann og Håvard Ellefsen